Smar przeznaczony specjalnie do stosowania w sprzęgłch podatnych. Również może być używany tam, gdzie urządzenia poddawane są ciężkim lub udarowym obciążeniom oraz w środowisku narażonym na silne oddziaływanie wody.
Texaco:
Przemysłowe smary plastyczne
-
Molytex EP 2
Smar litowy z dodatkiem dwusiarczku molibdenu, odporny na zużycie, utlenianie, korozję oraz wymywanie wodą, zalecany do stosowania w motoryzacji i przemyśle.
-
Multifak 264 EP 00/000
Półpłynny smar zagęszczany mydłami litowymi, o dobrej stabilności mechanicznej, odporności na działanie wody, dobrych własnościach antyutleniających, antykorozyjnych i antyzużyciowych, stosowany jako smar do centralnych układów smarowania.
-
Multifak B EP Series, Multifak EP Heavy
Wielozadaniowe smary litowe odporne na zużycie, utlenianie, korozję oraz wymywanie wodą, zalecane w szczególności do ciężkich zastosowań przemysłowych jak również motoryzacyjnych.
-
Multifak AFB 2
Smar litowy używany do smarowania bezobsługowych łożysk wałeczkowych silników elektrycznych i innych urządzeń przemysłowych.
-
Cup Grease 2
Smar wapniowy o dobrej odporności na wymywanie wodą, stosowany jako smar przemysłowy ogólnego przeznaczenia.
-
Grease 904
Smar wapniowy z dodatkiem 12% grafitu stosowany do automatycznego smarowania szyn kolejowych i obręczy kół, zapewnia ochronę przed zużyciem poprzez zredukowanie kontaktu typu metal-metal.
-
Novatex EP 2
Smar wapniowy o bardzo dobrych własnościach antyzużyciowych, antykorozyjnych i antyutleniających, odporny na wymywanie wodą, zalecany do stosowania w ślizgowych i wałeczkowych łożyskach w zakładach papierniczych i stalowniach.
-
Texalube AF (dawniej: Glissando VW 745)
Niskotemperaturowy, wapniowy smar odporny na korozję i wymywanie wodą, dobrze pompowalny w niskich temperaturach eksploatacyjnych.
-
Texclad 2
Smar wapniowy z dodatkiem grafitu i dwusiarczku molibdenu, zalecany do stosowania w otwartych przekładniach zębatych urządzeń budowlanych, prowadnicach masztów wózków widłowych oraz dużych zamkniętych przekładniach zębatych walcowych o zębach prostych, gdzie występują problemy z wyciekami oleju.