Obszary zastosowań:
Smarowanie robocze w miejscach, gdzie smarowanie olejowe, lub smarem stałym jest niemożliwe lub niecelowe. Skraca i polepsza warunki rozruchu łożysk, zazębień i innych par ślizgowych, szczególnie przy wysoko obciążonych węzłach ciernych i niskich prędkościach poślizgu, przy ruchach oscylacyjnych lub wzajemnej pracy wewnętrznej. Smarowanie suche przy krótkich drogach poślizgu, również przy długich okresach spoczynku, przy pracy w kurzu lub wysokiej temperaturze; stosowanie jako smarowanie długookresowe wymaga prób, dopuszczany również, jako pokrycie tłocznika w obróbce plastycznej metali.
Zalety i korzyści:
Wysoka skuteczność dzięki dobremu przywieraniu do wcześniej przygotowanych podłoży. Niezmienny współczynnik tarcia przy możliwości wzrostu obciążenia filmu ślizgowego. Podwyższona ochrona przed ścieraniem innych nie możliwych do smarowania powierzchni ślizgowych.
Zastosowanie:
Dla uzyskania najlepszej przyczepności należy najpierw mechanicznie oczyścić powierzchnię, a potem za pomocą uniwersalnego środka czyszczącego OKS 2610/OKS 2611. Powierzchnie muszą być metalicznie jasne i suche. Chemiczna lub mechaniczna obróbka wstępna powierzchni pozwoli przedłużyć żywotność powłoki antyadhezyjnej. Lakier przed użyciem należy wymieszać. Rozpylać równomiernie cienką warstwę na przygotowaną powierzchnię, odległość natryskiwania powinna być z 20 – 30 cm. Unikać lokalnego nadmiaru. Warunki suszenia i utwardzania według następujących danych technicznych.