Obszary zastosowań:
Smarowanie łożysk ślizgowych, tocznych i przegubowych, wałów klinowych, wszelkiego rodzaju osi kół motocyklowych i powierzchni ślizgowych pod wysokimi obciążeniami i w szerokim zakresie temperatur, przy wszystkich prędkościach dopuszczonych do smarowania smarem stałym.
Zalety i korzyści:
Skrócenie czasów postoju i remontów wskutek znacznego zmniejszenia zużycia. Wspomaganie uszczelnienia łożysk i ochrona przed korozją.
Zastosowanie:
Dla uzyskania optymalnego działania należy oczyścić miejsce smarowania, np. za pomocą uniwersalnego środka czyszczącego OKS 2610/OKS 2611. Przed pierwszym napełnieniem usunąć środek antykorozyjny. Tak napełnić łożysko, aby smar na pewno dotarł do wszystkich powierzchni funkcyjnych. Normalne łożyska napełniać do ok. 1/3 wolnej przestrzeni wewnętrznej łożyska. Powoli obracające się łożyska (wartość DN < 50.000) i ich obudowy napełniać całkowicie. Przestrzegać wskazówek producenta łożyska i maszyny. Dosmarowanie za pomocą smarownicy przez gniazdo smarowe lub automatycznych systemów smarowania. Termin i ilość dosmarowania ustalić odpowiednio do warunków stosowania. Jeżeli odprowadzanie zużytego smaru jest niemożliwe, ograniczyć ilość smaru, aby uniknąć nadmiaru smarowania łożyska. Przy dłuższych terminach