Opis produktu
Olej Mobil Pegasus 1005 jest wysokiej jakości olejem nowej generacji do silników gazowych. Produkt opracowany z myślą o dostarczeniu najwyższej jakości ochrony nowoczesnym, niskoemisyjnym silnikom czterosuwowym o średnich i dużych prędkościach, przy jednoczesnym zapewnieniu dobrego działania w modelach silników starszego typu. Olej Mobil Pegasus 1005 to jeden z najnowszych olejów w linii Mobil Pegasus, znanej już ze swojego zrównoważonego działania i sprawdzonej formuły.
Mobil Pegasus 1005 wykorzystuje wysokiej jakości oleje bazowe i zaawansowaną technologię dodatków uszlachetniających, zapewniając wyjątkowo wysoki poziom stabilności oksydacyjnej, odporność na nitrację i stabilność termiczną. Formuła oleju Mobil Pegasus 1005 jest chemicznie zrównoważona i dostarcza doskonałych własności przeciwzużyciowych dla ochrony mocno obciążonych komponentów mechanizmu rozrządu zaworowego, tłoków, wkładek, łożysk i przekładni zębatych przy jednoczesnym zachowaniu kompatybilności z materiałami, z których wykonane są systemy katalizatorów. Własności detergencyjno-dyspersyjne oleju ograniczają tworzenie się osadów węglopochodnych i lakierów, co pozwala na ograniczenie zużycia oleju i utrzymuje silnik w czystości nawet w ciągu wydłużonego okresu między wymianami oleju.
Olej Mobil Pegasus 1005 może pomóc w przedłużeniu żywotności silnika i utrzymaniu go w czystości, zaś niezawodność operacyjna skutkuje wyższą produktywnością.
Właściwości i zalety
Olej Mobil Pegasus 1005 jest jednym z wiodących produktów w linii mineralnych olejów przemysłowych marki Mobil, które cieszą się zasłużoną reputacją wynikającą z ich innowacyjnego charakteru, technologicznego zaawansowania i wysokiej efektywności.
Zastosowania
Mobil Pegasus 1005 został opracowany do użytku następujących aplikacjach:
Caterpillar, MWM GmBh (Formerly Deutz Power Systems), Jenbacher, Rolls Royce-Bergen, Wartsila, Waukesha i inne średnio i wysokoobrotowe silniki czterosuwowe z turbodoładowaniem i normalnym zasysaniem, wymagające oleju o niskiej zawartości popiołu
Czterosuwowe silniki napędzane mieszankami stechiometrycznymi lub ubogimi i pracujące w warunkach wysokich obciążeń i wysokich temperatur
Wysokoobrotowe czterosuwowe silniki używane w układach kogeneracyjnych
Silniki napędzane gazem ziemnym wyposażone w konwertery katalityczne
Silniki wykorzystujące paliwa alternatywne o niskiej zawartości siarki lub chloru
Silniki , w których jako paliwo może zostać użyty gaz zawierający związki siarki - zawartość H2S jest ‹ 0,1% (1000 ppm)