Syntetyczne smary niezawierające silikonu do wysokich temperatur z perfluorowanego polieteru (PPE) i oleju estrowego ze specjalnymi dodatkami zagęszczającymi o wysokich obciążeniach mechanicznych i termicznych.
Syntetyczne smary niezawierające silikonu do wysokich temperatur z perfluorowanego polieteru (PPE) i oleju estrowego ze specjalnymi dodatkami zagęszczającymi o wysokich obciążeniach mechanicznych i termicznych.
Smary specjalne zmniejszające hałas na bazie oleju estrowego z włóknami polikarbamidowymi do smarowania długotrwałego i ciągłego w całym sektorze budowy maszyn.
Oleje z perfluorowanych polieterów (PFPE) z włóknami polikarbamidowymi zapewniające najlepszą odporność na utlenianie i temperaturę do smarowania łożysk tocznych.
Łatwo biodegradowalne oleje estrowe zawierające głównie zagęszczacze nieorganiczne. Smary posiadają doskonałe właściwości ochrony przed zużyciem do zastosowań w transporcie szynowym (koło kołnierzowe, strony aktywne szyny, szyny i pojazdy szynowe).
Wodoodporne smary wysoko ciśnieniowe na bazie oleju mineralnego z zagęszczaczem wapniowym do smarowania długotrwałego i ciągłego łożysk tocznych i ślizgowych.
Długotrwałe smary z mydła litowego do dużych obciążeń o doskonałej ochronie przed korozją i starzeniem do zastosowań w szerokim zakresie temperatur.
Smary syntetyczne do smarowania długotrwałego i ciągłego w najróżniejszych zastosowaniach przemysłowych. Smary na bazie oleju estrowego zawierające włókna polikarbamidowe szczególnie charakteryzują się odpornością na wodę i media.
Smary wielofunkcyjne na bazie oleju mineralnego do smarowania wszystkich miejsc tarcia w produkcji przemysłowej. Mają one bardzo dużą zdolność obciążeniową i zapewniają znaczną ochronę przed zużyciem.
Syntetyczne smary długotrwałe na bazie oleju estrowego do łożysk tocznych poruszających się ze średnią i wysoką prędkością, z dobrą ochroną przed korozją i zużyciem.
Smary wielofunkcyjne na bazie oleju mineralnego do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych każdego rodzaju, przekładni oraz szyn ślizgowych i prowadzących w temperaturach roboczych od -30 °C do 120 °C.