Mechanicznie wysokoobciążalny, niskotemperaturowy smar, -50 do 120°C.
Fuchs:
Smary do łożysk - syntetyczne
-
RENOLIT S 2
Specjalny smar do smarowania łożysk tocznych z wysokimi szybkościami obwodowymi i/lub niskimi temperaturami do -60°C.
-
RENOLIT GL-GRUPA
Specjalne smary, które doprowadzają do minimalizacji zjawiska tarcia, obniżają poziom hałasu.
Zastosowanie: w łożyskach, przekładniach, prowadnicach przesuwnych dachów. Zakres temp. pracy od -30°C do +140°C. Dopuszczenie: BMW oraz OPEL. -
RENOLIT AS
Odporny na węglowodory, adhezyjny smar (nie zostaje zmywany przez olej mineralny, benzynę i niektóre chlorowane KW), smar uszczelniający.
-
RENOLIT HLT/RHF
Odporne na starzenie, termicznie i mechanicznie obciążalne smary litowe na bazie polialfaolefin, o dobrej kompatybilności z elastomerami, -50 do +150°C.
-
RENOLIT FOL 2
Specjalny smar do smarowania skojarzeń ślizgowych z małymi szybkościami poślizgu, na przykład ułożyskowań z tworzywa sztucznego w obszarze budowlanym; sprawdzone przez MPA.
-
RENOLIT LX B EP 2
Smar do szybko obrotowych łożysk, np. łożysk wrzecion obrabiarek narzędziowych, łożysk małych silników. Posiada dopuszczenia Boscha VS 16789 Ft, -40 do +120°C.
-
RENOLIT G-8-022/2
Specjalny smar do skojarzeń par: tworzywo sztuczne/tworzywo sztuczne i tworzywo sztuczne/stal.
-
RENOLIT UNITEMP 2
Pełnosyntetyczny, wysokotemperaturowy smar, szczególnie odporny na starzenie, stabilny na przetłaczanie i odporny na wodę, dalsze stosowanie w zakresie temperatur od -30 do +180/220°C.
-
RENOLIT LX-PG2
Smar na bazie oleju poliglikolowego oraz zagęszczacza litowego kompleksowego. Kompatybilny z uszczelnieniami (EPDM). Smar odporny na duże naciski, niskie temp. i środki chłodzące. Zakres temp. pracy od -40°C do +160°C. Dopuszczenie VW TL 52 150.