Możemy Państwu dostarczyć szeroką gamę smarów umożliwiającą wybór najlepszego
produktu odpowiadającego waszym dokładnym potrzebom – od uniwersalnych standardowych smarów oraz wysokojakościowych smarów do smarów wysokotemperaturowych, a także do przekładni otwartych.
Castrol:
Smary wysokotemperaturowe
-
Braycote 2115-0 (Stara nazwa: Molub-Alloy 2115-0) - syntetyczny smar wysokotemperaturowy
Przeznaczony do smarowania łożysk transporterów w warunkach wysokich temperatur, szczególnie w tunelowych suszarniach w lakierniach oraz naprężarkach ramowych w przemyśle tekstylnym.
-
Braycote 2115-2 (Stara nazwa: Molub-Alloy 2115-2) - syntetyczny smar wysokotemperaturowy
Przeznaczony do smarowania łożysk transporterów w warunkach wysokich temperatur, szczególnie w tunelowych suszarniach w lakierniach oraz naprężarkach ramowych w przemyśle tekstylnym.
-
Braycote Inertox 1 (Stara nazwa: Inertox Light) - syntetyczny smar wysokotemperaturowy
W pełni syntetyczne smary odporne na działanie wody gorącej i zimnej, emulsji, zasad, kwasów, rozpuszczalników. Smarowanie łożysk ślizowych i tocznych przy ekstremalnie długich okresach pomiędzy kolejnymi dosmarowaniami przy niekorzystnych warunkach otoczenia i wysokich temperaturach. Także do uszczelniania zbiorników o wysokiej próżni.
-
Braycote Inertox 2 (Stara nazwa: Inertox Heavy) - syntetyczny smar wysokotemperaturowy
W pełni syntetyczne smary odporne na działanie wody gorącej i zimnej, emulsji, zasad, kwasów, rozpuszczalników. Smarowanie łożysk ślizowych i tocznych przy ekstremalnie długich okresach pomiędzy kolejnymi dosmarowaniami przy niekorzystnych warunkach otoczenia i wysokich temperaturach. Także do uszczelniania zbiorników o wysokiej próżni.
-
Braycote Inertox 500-2 (Stara nazwa: Inertox Medium) - syntetyczny smar wysokotemperaturowy
W pełni syntetyczne smary odporne na działanie wody gorącej i zimnej, emulsji, zasad, kwasów, rozpuszczalników. Smarowanie łożysk ślizowych i tocznych przy ekstremalnie długich okresach pomiędzy kolejnymi dosmarowaniami przy niekorzystnych warunkach otoczenia i wysokich temperaturach. Także do uszczelniania zbiorników o wysokiej próżni.
-
Molub-Alloy 100-2 HT (Stara nazwa: Viscotemp 2) - smar do łożysk wysokotemperaturowych
Długo terminowe smarowanie łożysk ślizgowych oraz tocznych pracujących w stałych, wysokich temperaturach oraz agresywnym środowisku, innych punktów smarnych w warunkach wysokich temperatur oraz dużych nacisków.
-
Tribol GR 4747/220-2 HT (Stara nazwa: Tribol 4747/220-2) - smar do łożysk
Łożyska ślizgowe oraz toczne pracujące przy wysokich obciążeniach wymagające ochrony przed zużyciem ciernym w warunkach tarcia mieszanego oraz granicznego. (chwilowo do +180 °C).
-
Tribol GR HT 2 (Stara nazwa: Optitemp HT 2) - smar do łożysk wentylatorów
Do termicznie obciążonych łożysk wentylatorów przy długich okresach pomiędzy kolejnymi dosmarowaniami. W warunkach normalnych i średnich obciążeń.
-
Tribol GR PS 1 HT (Stara nazwa: Optitemp PS 1) - smar do łożysk tocznych i ślizgowych
Do bardzo obciążonych łożysk tocznych i ślizgowych o niskich i średnich obrotach. (np. sterylizatory w przemyśle spożywczym, prasy mimośrodowe, prasy kuźnicze, w hutnictwie przy ciągłym odlewaniu stali, kalandry, centralne układy smarowania w prasach do produkcji płyt wiórowych.)
-
Tribol GR PS 2 HT (Stara nazwa: Optitemp PS 2) - smar do łożysk tocznych i ślizgowych
Do bardzo obciążonych łożysk tocznych i ślizgowych o niskich i średnich obrotach. (np. sterylizatory w przemyśle spożywczym, prasy mimośrodowe, prasy kuźnicze, w hutnictwie przy ciągłym odlewaniu stali, kalandry, centralne układy smarowania w prasach do produkcji płyt wiórowych.)