Smary do otwartych przekładni

Możemy Państwu dostarczyć szeroką gamę smarów umożliwiającą wybór najlepszego
produktu odpowiadającego waszym dokładnym potrzebom – od uniwersalnych standardowych smarów oraz wysokojakościowych smarów do smarów wysokotemperaturowych, a także do przekładni otwartych.

  • Molub-Alloy OG 8031/3000-00 (Stara nazwa produktu: Molub-Alloy 8031/3000-00)
    Molub-Alloy OG 8031/3000-00 (Stara nazwa produktu: Molub-Alloy 8031/3000-00)

    Stosowany do mocno obciążonych, wyposażonych w centralny system smarowania, otwartych przekładni, oraz łożysk tocznych i ślizgowych przy niskich obrotach, np. w cementowniach.

  • Optitemp OG 0
    Optitemp OG 0

    Do otwartych kół zębatych szczególnie w rurowych piecach obrotowych, młynach rurowych. Do smarowania kół koronowych w dźwigach i maszynach budowlanych i innych maszynach ciężkich. Zawiera grafit koloidalny.

     

    Produkt został wycofany z rynku - Castrol proponuje w jego miejsce rozważenie zastosowania produktu: Tribol OG 500-0.

  • Tribol OG 500-0 (Stara nazwa: Tribol 5000)
    Tribol OG 500-0 (Stara nazwa: Tribol 5000)

    Natryskowy, do systemów automatycznych, w cementowniach, przemyśle ciężkim, a także w kopalniach do smarowania przekładni oraz lin stalowych.

  • Viscogen 0
    Viscogen 0

    Natryskowy, półpłynny smar do długookresowego smarowania otwartych przekładni oraz lin.

     

    Produkt został wycofany z rynku - Castrol proponuje w jego miejsce rozważenie zastosowania produktu: Tribol OG 500-0.

  • Viscogen 4
    Viscogen 4

    Odporny na wszelkie warunki atmosferyczne do długookresowego smarowania otwartych przekładni.

     

    Produkt został wycofany z rynku - Castrol proponuje w jego miejsce rozważenie zastosowania produktu: Tribol OG 500-0.

Sklep

Zapraszamy do naszego
sklepu internetowego

http://sklep.smary.pl