Możemy Państwu dostarczyć szeroką gamę smarów umożliwiającą wybór najlepszego
produktu odpowiadającego waszym dokładnym potrzebom – od uniwersalnych standardowych smarów oraz wysokojakościowych smarów do smarów wysokotemperaturowych, a także do przekładni otwartych.
Castrol:
Smary do otwartych przekładni
-
Molub-Alloy OG 8031/3000-00 (Stara nazwa produktu: Molub-Alloy 8031/3000-00)
Stosowany do mocno obciążonych, wyposażonych w centralny system smarowania, otwartych przekładni, oraz łożysk tocznych i ślizgowych przy niskich obrotach, np. w cementowniach.
-
Optitemp OG 0
Do otwartych kół zębatych szczególnie w rurowych piecach obrotowych, młynach rurowych. Do smarowania kół koronowych w dźwigach i maszynach budowlanych i innych maszynach ciężkich. Zawiera grafit koloidalny.
Produkt został wycofany z rynku - Castrol proponuje w jego miejsce rozważenie zastosowania produktu: Tribol OG 500-0.
-
Tribol OG 500-0 (Stara nazwa: Tribol 5000)
Natryskowy, do systemów automatycznych, w cementowniach, przemyśle ciężkim, a także w kopalniach do smarowania przekładni oraz lin stalowych.
-
Viscogen 0
Natryskowy, półpłynny smar do długookresowego smarowania otwartych przekładni oraz lin.
Produkt został wycofany z rynku - Castrol proponuje w jego miejsce rozważenie zastosowania produktu: Tribol OG 500-0.
-
Viscogen 4
Odporny na wszelkie warunki atmosferyczne do długookresowego smarowania otwartych przekładni.
Produkt został wycofany z rynku - Castrol proponuje w jego miejsce rozważenie zastosowania produktu: Tribol OG 500-0.